Informace o přepravě a reklamaci

Kdy dorazí moje objednávka? 

Vaši objednávku se snažit co nejdříve zpracovat. Odhadovaný čas odeslání je 4 až 6 pracovních dnů.  

Omlouváme se za dobu přepravy a oceňujeme vaši trpělivost během tohoto doručovacího období.

 

Jak zjistím, že je moje objednávka odeslaná? 

Po odeslání obdržíte e-mailové potvrzení a od přepravce obrdžíte sledovací kód, podle kterého zjistíte stav vaší zásilky.

 

Mohu po odeslání změnit doručovací adresu?

Ve většině případů jsme schopni předat našim kurýrům žádost o přesměrování. Jednoduše zašlete požadavek na novou adresu pro doručení, abychom vám mohli pomoci. Mějte prosím na paměti, že změna může trvat až 24 hodin.

 

Pokud mi boty nesedí, mohu je vyměnit za jinou velikost?

Chceme, abyste byli s nákupem nadále spokojeni. Proto můžete do 14 dnů od přijetí této zásilky vrátit jakékoliv boty v původním stavu k vrácení peněz nebo výměně za předpokladu, že zboží nebylo opotřebováno, poškozeno nebo vypráno. Vyberte možnost „Odeslat vrácení / výměnu“. Níže jsou uvedeny pokyny pro vrácení poštou.

 

Jaká je lhůta pro vrácení peněz?

Vaší žádost až 30 dní ode dne vrácení zboží. Všechny refundace zasíláme na uvedený účet. Vrácení částky může trvat až 7 pracovních dnů od okamžiku, kdy zpracujeme vaší žádost. 

 

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz
x